Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Z-ca Dyrektora
mgr Artur Pachurka

  • zapewnienie  funkcjonowania Domu pod względem technicznym,
  • ustalanie potrzeb w zakresie wyposażenia i zaopatrzenia  oraz ich realizację, 
  • prowadzenie prawidłowej i terminowej gospodarki materiałowej wraz z udokumentowaniem operacji magazynowych,
  • sprawowanie nadzoru nad prawidłową eksploatacją  budynków , pomieszczeń, instalacji oraz sprzętu,
  • przeprowadzanie  okresowych przeglądów obiektu w celu zapewnienia niezbędnych napraw, remontów, konserwacji,
  • przygotowywanie umów z wykonawcami na remonty bieżące i inwestycje   zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych oraz  udział w końcowym odbiorzewykonanych robót,
  • odpowiedzialność za dokumentację techniczną wymaganą przez Dozór Techniczny , Państwową  Inspekcję Pracy i inne  służby (zgodnie z obowiązującym prawem)   oraz realizacja  postanowień tych jednostek.
LpNazwaOpisTypRozmiarData
LpNazwaOpisTypRozmiarData