Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Dolice, dnia 25 kwietnia 2024 r.

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT nr Z/4/R4/2024

na wykonanie remontu schodów wejścia do zmywaka kuchni

 

 

Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO:

nabywca:

Powiat Stargardzki
ul. Skarbowa 1
73-110 Stargard
NIP: 854-222-86-20

odbiorca/płatnik:

Dom Pomocy Społecznej w Dolicach
ul. Wiśniowa 12
73-115 Dolice

 

Rozdział I Tryb postępowania:

Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w związki z tym niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień Publicznych.

Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z ich tłumaczeniem na język polski.

 

Rozdział II Przedmiot zamówienia

Remont schodów wejścia do zmywaka kuchni - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia to jest przedmiar robót.

 

Rozdział III Zakres obowiązków Wykonawcy

1) Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowej realizacji zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

2) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia.

3) Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i konsultacji z Zamawiającym.

 

Rozdział IV Termin i miejsce realizacji zamówienia

1) Okres realizacji zamówienia maksymalnie do – 15 sierpnia 2024 r.

2) Miejsce wykonania remontu: Dom Pomocy Społecznej w Dolicach ul. Wiśniowa 12, 73-115 Dolice

 

Rozdział V Termin związania ofertą

1) Termin związania ofertą wynosi 14 dni.

2) Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Rozdział VI Kryterium oceny ofert

1) Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena (100%) za wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszym zaproszeniu do składania ofert.

Ocena oferty zostanie przeprowadzona wg formuły:

 

                                Cena najniższa spośród złożonych ofert

Otrzymane punkty = --------------------------------------------- x 100

                                           Cena badanej oferty

 

2) Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy spełniającemu wszystkie wymienione wymagania oraz przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową tj. uzyska najwyższą liczbę punktów.

3) W przypadku gdy w postępowaniu zostaną złożone dwie lub więcej ofert z jednakową ceną Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z tymi wykonawcami lub poproszenie o złożenie ponownych ofert.

4) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów uzyskanych w kryterium „cena”.

5) Kalkulując cenę Wykonawca winien brać pod uwagę wszelkie czynniki mające wpływ na jej wartość, w tym koszt dostarczenia sprzętu do siedziby Zamawiającego, koszt instalacji, koszt szkolenia oraz koszt serwisu w trakcie trwania gwarancji oraz koszt udzielonej gwarancji.

 

Rozdział VII Załączniki do zaproszenia

1) Opis przedmiotu zamówienia — Załącznik nr 1 do Zaproszenia (przedmiar robót).

2) Oferta cenowa — Załącznik nr 2 do Zaproszenia.

 

Rozdział VIII Warunki płatności

1) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą za realizację przedmiotu zamówienia będą dokonywane wyłącznie w walucie polskiej.

2) Płatność za usługę nastąpi w terminie do 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury, wystawionej nie wcześniej niż po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru.

3) Zamawiający może wstrzymać się z zapłatą faktury do czasu usunięcia zaistniałych w przedmiocie umowy, a stwierdzonych w czasie odbioru wad i usterek.

4) Wykonawca zobowiązuje się usunąć wady i usterki określone w pkt 3 w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

 

Rozdział IX Warunki i termin gwarancji

1) Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.

2) Okres gwarancji i rękojmi biegnie od daty podpisania protokołu odbioru.

3) Wykonawca dostarczy deklarację zgodności materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia.

 

Rozdział X Miejsce i termin złożenia oferty

1) Ofertę cenową należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: oferty@dpsdolice.org, w terminie do dnia 09 maja 2024 r. do godz. 10:00.

2) Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego.

3) Dom Pomocy Społecznej w Dolicach nie odpowiada za oferty, które z jakichkolwiek przyczyn technicznych nie dotarły na czas na skrzynkę Zamawiającego.

4) Po otrzymaniu maila skrzynka pocztowa odeśle automatyczną wiadomość zwrotną że taki mail wpłynął.

 

Rozdział XI Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

Otwarcie maila z ofertami nastąpi dnia 09 maja 2024 r. do godz. 10:01.

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem http://bip.dpsdolice.org/ (sekcja Zamówienia Publiczne).

 

 

Rozdział XII Wymagane dokumenty

1) Oferta cenowa - Formularz oferty stanowi Załącznik nr 2 do zaproszenia.

2) Stosowne pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub gdy ofertę podpisuje pełnomocnik osoby fizycznej.

 

Rozdział XIII Podstawy wykluczenia

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu.

2) Na podstawie art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wykluczy Wykonawcę:

a) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,

b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,

c) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

3) W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.

 

Rozdział XIV Pozostałe informacje

1) Zamawiający urzęduje w następujących dniach: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.

2) Oferty Wykonawców, którzy zaoferują usługę niezgodną z wymaganymi Zamawiającego opisanymi w Załączniku nr 1, zostaną odrzucone.

3) Wykonawca zastrzega, że w przypadku, gdy cena oferty będzie wydawać się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budzić wątpliwości co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w zaproszeniu do składania ofert, a w szczególności, gdy będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, wystąpi o udzielenie wyjaśnień. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, oferta taka będzie podlegała odrzuceniu. Wykonawcom nie przysługują żadne środki odwoławcze.

4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, zwłaszcza w sytuacji, kiedy cena najkorzystniejszej oferty przewyższać będzie kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

5) Zamawiający nie odpowiada za przypadki niezachowania terminu złożenia oferty, które z jakichkolwiek przyczyn technicznych nie wpłynęły lub wpłynęły po terminie na skrzynkę Zamawiającego.

6) W niniejszym postępowaniu nie przysługują żadne środki odwoławcze.

 

Rozdział XV Klauzula Informacyjna

Administrator danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Dolicach, ul. Wiśniowa 12, 73-115 Dolice. DPS-em zarządza Dyrektor. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: 48 915 640 023; adresu e-mail: dpsdolice@post.pl

 

Inspektor Ochrony Danych

Inspektorem Ochrony Danych jest Bartosz Kaniuk, z którym w sprawach ochrony swoich danych osobowych możecie się Państwo kontaktować przez telefon: +48 608 442 652; adres e-mail: bkaniuk@proinspektor.pl lub pisemnie na adres DPS-u.

Cel i podstawa przetwarzania

Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:

a. wypełniania obowiązku prawnego w związku z realizowaniem zadań przez Dom Pomocy Społecznej;

b. wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym, lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi,

c. wyrażonej zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym, lub większej liczbie określonych celów,

d. umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami do których mogą być przekazane Państwa dane osobowe będą strony i uczestnicy postępowań, lub organy właściwe do załatwienia sprawy na mocy przepisów prawa.

Odrębną kategorią odbiorców, którym mogą być ujawnione Państwa dane są podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu i na zlecenie Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

Okres przechowywania danych

Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt. 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.

Prawa osób, których dane dotyczą

Przysługuje Państwu prawo do:

a. dostępu do treści danych oraz ich sprostowania,

b. usunięcia danych, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, lub w ramach sprawowania władzy publicznej,

c. ograniczenia przetwarzania danych lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania,

d. cofnięcia zgody, w przypadku, w którym przetwarzanie Państwa danych odbywa się na podstawie udzielonej zgody,

e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.

 

Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
w Dolicach

Ewa Danicka

ofertyS.jpg (265 KB)

ogłoszenieS.jpg (286 KB)

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 37
Podmiot udostępniający: Dom Pomocy Społecznej w Dolicach
Nazwa: Remont schodów wejścia do zmywaka
Typ: Brak
Osoba, która wytworzyła informację: Artur Pachurka
Osoba, która udostępnia informację: Artur Pachurka
Data wytworzenia informacji: 25.04.2024 14:05:07
Data udostępnienia informacji: 25.04.2024 14:10:42
Data ostatniej aktualizacji: 10.05.2024 11:01:48
Rejestr zmian